La competència comunicativa amplia gèneres, entorns i una necessitat d’eficiència per un món globalitzat, on els missatges són més líquids cada vegada.
Els alumnes que ara estàn cursant primària, o secundària han tingut més estímuls audiovisuals que cap generació anterior, i els processos d’aprenentatge, de creació de continguts per comunicar-se ja que es limiten a àmbits orals, escrits, sinò cada vegada més al context visual, o audiovisual, amb missatges fragmentats que cercen finalitats múltiples.
En aquest context, la promoció de la lectura d’un llibre, d’una novel·la resulta més complexa, i el foment de la lectura és un repte en cada classe que tinguem obertes…. La clau de l’éxit… torbar l’espai de la transmèdia perdibuixar els espais líquids que permetren fer els canvis d’uns àmbits a altres, tindre presenten la Trasnliteracitat.
Ací trobeu el resum de la sessió del @Xatac_5 del dimecres 12 de setembre de 2019. Creant xarxa per compartir projectes, ideas brutals com les presentades per @Sicafe.